Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 19 Next »

Obecně o terminálech a programu PREMIER

Program PREMIER umožňuje při prodeji využívat při platbě kartou platební terminály. Některé terminály komunikují s programem přímo (přenesou částku atd. viz podporované terminály) a ostatní vyžadují ruční zadávání částky.

Pro nastavení komunikace terminálu s programem je zapotřebí zástupce z banky, který musí sdělit technickou stránku nastavení (viz níže).

Na této stránce najdete:


Podporované terminály

iCT220

Podporované banky pro iCT220

  • RS232 - Komerční banka
  • Připravuje se TCP/UDP pro ČSOB

Podporovaná komunikace s platebním terminálem

  • COM sériový port
    •  komunikační port a baudová rychlost musí být nastavená shodně dle platebního terminálu
  • NETWORK / UDP
    • UDP komunikuje mezi dvěma zařízeními na síti, proto musí být v terminálu nastavená IP adresa počítače s kterým komunikuje. Síťový port je standardně 3333
  • NETWORK / TCP-Server
    • Platební terminál jako TCP-Server, což umožňuje komunikovat s více počítači najednou. Nastavený port se musí shodovat s nastavením v platebním terminálu.


V případě nastavení NETWORK / TCP SERVER je nutné technikem z banky nastavit jak IP adresu terminálu, tak IP adresu PC, ze kterého bude komunikace probíhat.

Obě tato nastavení provádí jen technik z příslušné banky.


Pokud klient používá IS PREMIER ze vzdáleného serveru, nastavuje se vzdálená (veřejná IP adresa) routeru, na kterém se pak nastaví NAT na konkrétní lokální IP platebního terminálu a je nutné kontaktovat servisního technika dané banky, aby povolil přímo v platebním terminále takový druh komunikace. Ve výchozím stavu toto banky neumožňují a je nutné toto povolit přímo na platebním terminále. Tento zásah do konfigurace platebního terminálu, musí provést pouze servisní pracovník konkrétní banky.



Konfigurace v programu PREMIER











Upozornění

Toto nastavení je nutné probrat přímo se servisním technikem dané banky,

  • No labels