You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 17 Next »

Obecně

Program PREMIER umožňuje při prodeji využívat při platbě kartou platební terminály. Některé terminály komunikují s programem přímo (přenesou částku atd. viz podporované terminály) a ostatní vyžadují ruční zadávání částky.

Pro nastavení komunikace terminálu s programem je zapotřebí zástupce z banky, který musí sdělit technickou stránku nastavení (viz níže).

Na této stránce najdete:

Podporované terminály

iCT220

Podporované banky pro iCT220

  • RS232 - Komerční banka
  • Připravuje se TCP/UDP pro ČSOB

Podporovaná komunikace s platebním terminálem

  • COM sériový port
    •  komunikační port a baudová rychlost musí být nastavená shodně dle platebního terminálu
  • NETWORK / UDP
    • UDP komunikuje mezi dvěma zařízeními na síti, proto musí být v terminálu nastavená IP adresa počítače s kterým komunikuje. Síťový port je standardně 3333
  • NETWORK / TCP-Server
    • Platební terminál jako TCP-Server, což umožňuje komunikovat s více počítači najednou. Nastavený port se musí shodovat s nastavením v platebním terminálu.


V případě nastavení NETWORK / TCP SERVER je nutné technikem z banky nastavit jak IP adresu terminálu, tak IP adresu PC, ze kterého bude komunikace probíhat.

Obě tato nastavení provádí jen technik z příslušné banky.


Pokud klient používá IS PREMIER ze vzdáleného serveru, nastavuje se vzdálená (veřejná IP adresa) routeru, na kterém se pak nastaví NAT na konkrétní lokální IP platebního terminálu a je nutné kontaktovat servisního technika dané banky, aby povolil přímo v platebním terminále takový druh komunikace. Ve výchozím stavu toto banky neumožňují a je nutné toto povolit přímo na platebním terminále. Tento zásah do konfigurace platebního terminálu, musí provést pouze servisní pracovník konkrétní banky.



Konfigurace v programu PREMIER











Upozornění

Toto nastavení je nutné probrat přímo se servisním technikem dané banky,

  • No labels