Základní funkce obrazovky PREMIER AI
Typy dokumentů
Nad seznamem načtených dokladů se zobrazí informace ohledně druhu dokumentu, na kterém aktuálně stojí kurzor. Možné typy:
- Objektový dokument čitelný - lze přímo vytěžit.
- Sken/fotka bez textu - který je nutno následně převést pomocí funkce "Načíst pomocí OCR" na čitelný dokument a až poté vytěžit. Načtení pomocí OCR je možné přímo odtud nebo v obrazovce "Vytěžování" v dalším kroku.
Jakmile bude načtení provedeno zobrazí se informace ohledně čitelnosti a rotace dokumentu.
Rovněž je možno pro převod využít hromadnou funkci "Navrhnout pro OCR převod", která je k dispozici jako "Hromadná akce". Kdy program sám projde seznam faktur, označí ty, které se mají převádět, a převod se následně spustí volbou "Načíst pomocí OCR". Jakmile systém detekuje zakódované PDF, nabídne u něj také načtení pomocí OCR.
U OCR převodu je u nekvalitních skenů/fotek respektována rotace (naleznou se správně veškeré čitelné údaje, nepřeskakují řádky).
Další ovládací prvky
Připojit k vazbám dokladu - pakliže se bude jednat o dokument, který systém nerozpozná (např. se nebude jednat o doklad), je možné jej touto volbou připojit do vazeb napříč celým systémem, Po stisknutí volby stačí pouze dohledat kde se má vazba na dokument vytvořit.
Ukázat vytěžení, akce - tato volba umožní vytěžování z jedné obrazovky více zde.
Funkce je dostupná pro PC s rozlišením obrazovky minimálně 1280 x 1024 px. Doporučené rozlišení je pak 1920 x 1080 px. a vyšší.
Otevřené/Uzavřené/Všechny - možnost snadno měnit volbu zobrazení dokumentů v seznamu dle stavu. Včetně možnosti definovat datum "Od" pro uzavřené požadavky.
Bez hlaviček zpráv - v případě automatického načítání z e-mailu jsou v seznamu vidět i hlavičky zpráv včetně textu e-mailu. Pakliže tyto nechcete vidět v seznamu, lze zaškrtnout toto volbu.
Položky - aktuální počet položek v seznamu.
Seznam dokumentů
Dokumenty v seznamu jsou defaultně seřazeny dle data a času nahrání. Jedná se o klasickou unigridovou tabulku, které jsou napříč celým programem, takže je možno využít všechny její funkce jako filtry, řazení, vyhledávání či změna pohledu. Seznam dokumentů v PREMIER AI obsahuje následující údaje:
Odesílatel - pakliže jsou doklady načteny z e-mailu, je zde uvedena e-mailová adresa odesílatele.
Čas - informace ohledně data resp, času načtení dokumentu do PREMIE AI.
Typ - obsahuje informaci ohledně typu dokumentů viz výše.
Druh - informace již vyčtená z dokumentu ohledně druhu dokladu.
- pro mazání po jednotlivém dokladu.
Popis - informace rovněž vyčtená z dokumentu.
- vytěžování daného řádku.
Poznámka - prostor pro libovolnou zde editovatelnou poznámku k dokumentu.
- podpora práce v týmu, možnost přiřadit dokument uživateli s následnou informací komu je Přiřazeno.
- pakliže je doklad připraven k přímému zápisu, pak tímto tlačítkem lze přímý zápis jednotlivě realizovat.
D. a Číslo dokladu - po zápisu je zde informace ohledně dokladové řady a čísla dokladu, kde byl zápis proveden s možností interaktivního náhledu pomocí tlačítka
.Status schvalování - pakliže doklad spadá do schvalovacího procesu, aktivují se vždy příslušné funkce a zde je k dispozici údaj o aktuálním statusu schvalování.
Rychlý vstup
Pakliže chce uživatel vložit dokument bez využití aplikace PREMIER AI, má k dispozici rychlé vstupy, pomocí kterých se dostane ihned k vytěžování vloženého dokladu.
Takto lze vytěžovat dokumenty pouze jednotlivě. Pakliže chcete načíst/zpracovávat více dokumentů, doporučujeme využít aplikaci PREMIER AI.
Jak vložit dokumenty pomocí rychlého vstupu?
Uživatel má k dispozici více způsobů, jak dostat dokument(y) pomocí rychlého vstupu a tyto jsou k nalezení:
Z hlavní obrazovky pod volbou "A".
Nebo u pořizování nové přijaté faktury resp. zálohového listu.
Vyfotit dokument mobilním telefonem
Připravujeme.