PREMIER AI (ARTIFICIAL INTELIGENCE) je chytré řešení pro informační systém PREMIER. S pomocí umělé inteligence automatizuje zpracování dokladů. Vytěžuje doklady s vysokou přesností, rychle, bezpečně a eliminuje vznik chyb na minimum. Pojem vytěžování je chápán jako načtení vybraných údajů z elektronického dokumentu a následný zápis těchto údajů do programu. Tato funkce přináší značnou úsporu času nejen pro účetní, jelikož již není třeba ručně opisovat údaje z dokladů, což nyní udělá systém sám. Uživatel pak jen provádí kontrolu a doplnění dalších údajů.

U hromadných importů doporučujeme používat AI ze základní obrazovky z důvodu zápisu různých faktur do různých dokladových řad.

Základní funkce PREMIER AI:

  • pro verzi SMART i ENTERPRISE

  • načítat lze přijaté faktury a přijaté zálohové listy (další budou doplněny),
  • načítat lze dokumenty jednotlivě nebo hromadně,
  • načítat lze i vícestránkové dokumenty,
  • načítá doklady ve formátu pdf, docx, xlsx, jpg, jpeg, bmp,
  • načtení s pomocí historie nebo podle šablony,
  • možnost připojit dokument(y) do vazeb,
  • umělá inteligence sama rozpozná typ dokumentu a nabídne odpovídající funkce,
  • možnost synchronizace s e-mailem,
  • párování záloh,
  • rychlé platby pomocí QR kódu,
  • detekuje v dokumentu jazyk, umí pracovat s dokumenty v CZ (i s absencí diakritiky), SK a EN (DE je v přípravě),
  • lze provozovat jak na vlastním serveru, tak na vzdálené ploše ve spojení se službou PREMIER Outsourcing a další.

PREMIER AI je ve fázi permanentního vývoje. Připravuje se napojení na PREMIER Disk (DMS), detekce příjemek a objednávek k fakturám, načtení položek/rekapitulace DPH, rozpoznání a zápis dalších dokladů (objednávky, příjemky, paragony), samoučící se funkce.
Doporučujeme proto sledovat tento manuál, kde budeme doplňovat další novinky a funkce.


Kde najdete AI?

Na hlavní obrazovce

PREMIER AI se aktivuje přímo v hlavní obrazovce PREMIERA pod tlačítkem "A", najetím myši na toto tlačítko nebo kliknutím (dle nastavení ve "Správci - Předvolby - Globální (resp. Uživatelské) - Pracovní plocha, usnadnění") se aktivuje nabídka.

U pořizování přijaté faktury nebo zálohového listu

Dodavatelé - Faktury/Závazky - vybraná dokladová řada - "F3 - Nová" kde jsou volby pro "Rychlý vstup".



Dodavatelé - Zálohové listy - vybraná dokladová řada - "F3 - Nová".

  • No labels