PREMIER AI lze přímo synchronizovat s e-mailem (resp. e-maily).

  • Každá účetní jednotka má svůj e-mail.
  • E-mailů může být i více.
  • PREMIER AI stahuje vždy NEPŘEČTENÉ e-maily z nastavené e-mailové schránky.
  • Stahují si všechny nepřečtené e-maily, proto je dobré mít e-mail určený přímo pro příjem dodaveteských faktur.


Na této stránce najdete:


Nastavení

Pro nastavení synchronizace je nutné ve "Správci - Předvolby - Globální - Dodavatelé - PREMIER AI - import dokumentů" - "E-schránka pro příjem dodavatelských faktur" pomocí tlačítka  "Nastavení" a následně "Nový" definovat e-schránky pro příjem faktur.



Popis - popis e-schránky ke snadné identifikaci v případě více e-mailů.

E-schránka - zde se vyplní e-mail.

Nastavení e-schránky - zde se provede nastavení synchronizace, tedy informace o uživateli e-mailu a IMAP serveru, dle využívaného e-mailového klienta.


Přístup pouze skupinám nebo konkrétním členům:

Připravujeme...




Synchronizace

Samotná synchronizace se provádí automaticky na pozadí nebo případně na pokyn volbou pro načtení.

Synchronizují se pouze nepřečtené e-maily.











  • No labels